Vart ska jag börja?

Ja nu när jag är ledig har jag 1000 saker att ta för mig.. men vet bara inte i vilken ände jag ska börja! Ska jag börja riva i hallen? Ska jag börja riva i trappen? Ska jag göra färdigt i datarummet med att tvätta fönster och hänga upp gardiner? Ska jag fortsätta med fönstrena i vardagsrummet? Nu har vi kommit dit vi INTE skulle komma.. börja med lite överallt! Vi skulle göra färdigt en sak innan vi började med en annan, det värsta jag vet är halvfärdiga saker.. men men... när man är ivrig som ett litet barn på julafton då blire ofta såhär.. Sååå.. Jag tror jag ska åka och hämta mammas symaksin och fålla upp mina gardiner och få upp dom i datarummet först..

Tommy ligger och sover, när han vaknar ska vi åka och köpa pärlspond till hallen och golvlister till datarummet.. sen ska vi nog börja riva och slipa i trappen =) weiii det ska bli sååå spännande.. det är ju nån ful gammal plats där nu som säkert var toppmodern på 70 talet.. den ska väck och fram ska trät under =) KOmmer bli knaonsnyggt!
Hallen har jag fått en idé från hus och hem tidningen, det kommer också bli kanonsnyggt! synd bara att den är i minsta lget.. men men.. Det är så himla kul att lösa det på andra sätt med förvaring och så..

I går kväll var jag hos jessica oh jimmy och kikade på se upp för dårarna, den är gryyymt bra! Såg ju den på bio men det var ett tag sedan nu.. kom hem halv 12 tror jag..
I dag ska älsklings hår få sig en omgång.. vi ska klippa och färga =) vi ska prova bleka och se hur det blir =) åååhh så spännande... kanske drar en bio i kväll, vi får se =) NU ska jag sätta fart med nånting, här har jag då inte tid att sitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0