Skallebank!

Jäklar vad det dundrar i huvudet just nu! Nervös, förväntansfull !! Men snart.. snatr vet vi hur det blir =)

Fick ännu mera skallevärk när jag fick sms från christine i dag! Vi har fått mejl om att på Måndag ska ämne, syfte, frågeställningar och veteskapligt underlag vara med till träffen med handledaren på skolan inför c uppsatsen !!! =(  Vi har inte ens ett ämne ännu !! Vi vet ju vad vi båda vill, men vi har itne bestämts oss än.. Så det ska jag ägna all min tid åt i helgen.. Fundera, fundera och leta vetenskapliga artiklar! Piss.. Ångrar mig lite smått att jag valt att skriva den just nu.. Fast det är ingen ide att göra det sen, för då vet jag att det inte blir av.. Och den måste bli av om jag vill läsa vidare! Sååå det rä lika bra att ta tjuren vid hornen.. Det jobbiga är bara att det måste ske under praktiken, då kommer jag inte att kunan fokusera 100% vilket jag verkligen vill göra nu.. Hallå det är sista terminen!!! Om några månader bara ska JAG vara den som står för alla beslut och har ALLt ansvar.. Buhuuu det känns jätteskrämmande.. Varför och när valde jag att bli sjuksköterska?
Men men.. ibland har jag mina stunder när jag vet att det kommer att bli bra, det kommer att gå utmärkt.. bara jag inte har ihjäl någon så är allt bra! det ska bli spänannde också..

nej nu måste jag sätta fart... och vänta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0