JObba hela helgen

ska jag ägna mig åt =) Det blir roligt det..

I går kväll var vi över till jessica, jimmy och miranda och kikade på en rysare.. den var inte så ryslig och itne så bra heller, men den gick att se..

Datarummet vart färdigmålat i går.. I dag ska jag rensa ur det och kasta allt skit samt dammsuga av så tommy kan lägga golv i kväll =) spännande! I mån e.m när jag slutar ska jag skruva i hop alla möblerna och sätta upp gardiner !

Pappa och Taktommy är på taket och fixar.. min tommy jobbar, men kommer hem till 11, då kommer sotaren och kikar på hur vi ska göra med kaminen.. sen ska det byggas tak som bara den.. halva taket blir klart i dag!

PÅ måndag drar vi på semester.. bara för 4 dagar men ändå.. det ska bli udnerbart skööööönt! Meningen var att vi skulle åka med gabbe och per, men eftersom de håller på å klär om huset och bygger garage så kände de att de inte hade tid.. så vi åker ner till farmors stuga och bor med dom där.. mamma och pappa kommer också ner! Det blir grymt! Tommy har aldrig vart i göteborg så vi måste göra allt det som man baar måste göra.. Åka på liseberg, shoppa på Nordstan, åka paddan, kika in i feskekyrkan och en massa annat.. hur ska vi hinna det på 4 dagar? =) hopaps bara det blir finväder, åtminstonde så dugligt så man kan åka karuseller =)

nej nu kommer mamam snart, vi ska ut och springa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0