Jag överlevde

Ja jag överlevde faktiskt första skoldagen i går fast allt gick emot mig.. min skrivare, skolans skrivare, tåget som inte ville komma osv.. Dagen var underbar!!!!! Jag älskar redan akutsjukvård! det är DET jag SKA göra i framtiden, helt klart =) Vi hade en narkosläkare som föreläsate för oss i går, han var toppen! Han föreläste i trauman och vad ett traumateam gör.. åååh jag hoppas verkligen att jag får vara med om nåt sånt nu på praktiken! Jag längtar som bara den, det ska bli den mest intresantaste praktiken hittills!!!!

Efter den bästa förelöäsningen någonsinn hade vi introduktion. Läraren verkar också bra, det är en bra studiehandledning för en gångs skull =) Uppgifterna är inte alltför betungande..

Efter skolan var jag så nöjd så jag gick och spenderade lite pengar på stan.. Köpte en svart/guld adidasoverall till mig själv för 1100 :- det var jag värd alla gånger.. Sen mötte jag jessica på stationen, det är så kul nu när vi kan åka tåg i hop =) Hon hade också haft en bra dag..

Väl hemma gjorde vi inte så mycket.. var rätt slut efter första dagen sådär.. hade glömt bort hur jobbigt det är att bara sitta och lyssna... Älskling gjorde ju tatuering i går, den vart grymt snygg! Men den är inte färdig på rätt långa vägar.. han har bara gjort dödskallen än på axeln, skitsnyggt vart det verkligen!

Nej nu ska jag faktiskt in på föreläsning igen.. I dag blire BOb becker och palliativt, eftersom han är här från england bara en gång om året.. det ska bli spännande, hoppas bara inte att det är på engelska för jag orkar inte koncentrera mig så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0