It´s not going to happend

Herre min gud! Vad har vi gett oss in på egentligen? Jag har setat nu i kanske 2 timmar och skrapat trapp.. Det är ett helvetesjobb.. Om 100 år kanske det trappen är färdig.. så känns det i alla fall! men envis som jag är ska jag fortsätta tills händerna blöder på mig.. Har redan fått en blåsa på handloven, så det lär väl hända snart.. Jaja men fint blire ;) Man måste vara possitiv också! Det blir gryyyyymt fint när det blir klart.. Sitter med värmepickan och sen skrapar jag och sist slipar med nya slipmaskinen som jag köpte i borås =) Det är synd att trappen är litet skadad här och där under men men.. får väl försöka laga så gott det går..
Självklatr kommer det bilder sen =)

Annars då? Joo min bakfylla från helvetet gav med sig när jag fick i mig lite mat.. då vart det tommys tur i stället.. han blev dålig utav maten han.. konstigt! Så han har inte fått så mycket gjort i dag.. Själv har jag ju som sagt gjort lite på trappen och målat fönster.. Efter de här 2 fönstrena ska jag nog göra ett par till sen skiter jag i fönster för i år.. resten får jag ta nästa sommar..

I mån ska vi på tippen med en massa skrot och så ska vi fortsätta riva vägg, jag ska fixa trapp och måla.. sen kanske kanske om vi hinner börjar spika panel i hallen.. känns som om vi har att göra ändå.. och panelen ligger ju i matsalsrummet oc har det bra.. ju längre vi väntar desto torrare blir träet och då slipper vi sprickor i den sen.. Tur att matsalsbordet inte har kommit än och att det dröjer 2 veckor till innan det kommer.. då kanske vi hinner få någorlunda rent tills dess.. Längtar så otroligt efter det.. så man kan börja bjuda hem folk nån gång!

Nej nu blire duschen, sen ska vi knalla upp till robban och hämta cyklarna..

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Guuud vad duktiga ni är och fixar och renoverar...spännande när det blir "klart"!! Börjar ni skolan imorgon?? Kramar

2007-08-19 @ 17:49:16
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Therese

hihi ja det är roligt, synd bara att det tar sån tid!!! nej vi har en veckas ledigt till vi =) börjar nästa måndag.. Vad börjar ni med nu då? Lycka till ;)

2007-08-20 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0