Har man inge jobb...

så skaffar man sig.. eller hur? Mmmm vi började ta fram trappen i dag.. DÄR under har vi jobb kan jag lova! Fy fan hur det ser ut.. men jag provade med skrapan och det gick relativt smidigt att få bort det såååå.. det är bara å hugga in =)
Jag har pysslat med fönster hela dagen.. Skrapat, målat, kittat.. det blir kanon! Riktigt roligt att hålla på när det är finväder och man kan stå i bikini.. Så i dag har det gått riktigt bra, annars spyr jag snart på de där fönstrena.. ignet kul i vanliga fall! men men.. tommy har inte kommit så långt.. han har tagit bort listerna i trappen och börjat riva runt.. han fick avbryta och hjälpa pappa med nåt skåp smo han skulle ta hem.. sen har han kittat mina fönster och lagat mat =) men vi har ju ingen brådska med hallen direkt.. får ta den tid det tar! Trappen lär ju ta en jäva tid i alla fall..
Har stått och pratat bort en timme med grannarna också somh ar köpt ny husbil, såååå fin )= men absolut inte min grej..

Nu ska jag fortsätta med mitt, först slänga i mig lite mat sen så.. Nu komemr svärmor också i nya bilen och glider =) måste kila ner hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0