Här går det undan

När jag kom hem i dag från jobbet var de i full gång med att bygga nytt tak =) STällningen var redan byggd och klar.. nu ska de börja riva tak =) Spännande.. blir nog lätt klar tills på söndag! Åååå vad fint det kommer bli med nytt tak, svart is tället för de fula gröna som vi har nu.. som för övrigt har setat på kåken sen den byggdes.. nämligen 1936! Det kommer bli kanon! Och på måndag har vi varmvatten för jämnen med bergsvärmen =) weiii.. kan inte bli bättre! Eller jo.. det kan det visst å för sig =) men vi tar de som det kommer.. inte allting på en gång, fast just nu känns det ju som det =) Men vi har sååå mycket planer.. men som sagt.. att köpa hus är ett framtidsprojekt.. Men det är så himla kul.. och med alla vänner som är så possitiva och peppar oss =) värsta är ju de som bara gnäller och ser alla nackdelar.. men men, det rä deras problem!!

I dag har jag jobbat.. Gick bra som vanligt.. hade ju med mig en sommarelev, men det gick bra det å! Hon var lite blyg gick i årskurs 8.. hon sa inte så mycket.. men hon fick då vara med och göra lite grejjer.. hon fick ta blodsocker, ptova ta blodtryck på mig osv. Det var roligt att ha någon med sig tycker jag också.. Har flutit på bra i dag.. hade ett hjärtlarm i morse men det vart inget..

Efter jobbet åkte jag till sandviken och shoppade lite på dollars och rusta.. en träkorg som vi ska ha vedträn i.. en ljusstake till nya datarummet. lite hundkex och lite annat praktiskt...

De har fortfarande inte ringt från coop och sagt att matsalsbordet har kommit !!! Vi MÅSTE ha hem det innan vi åker till gbg, jag ska ringa i mån och tjata.. Vill så gärna ha hem det.. och gå på ikea och inhandla möblerna till datarummet.. åååå.. det rä såå mycket jag vill göra!
Nu rivs det för fullt.. baar bankar och slamrar ovanför mig.. jag ska nog ta och måla datarummet en vända till.. eller så fönstret.. hmm.. får se vilket jag börjar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0