GRYMT nöjd!

Är jag med färgen på datarummet alltså... riktigt blodröd är den! Perfekt, vet inte hur jag ska kunna tacka sanna för det här.. och för all rabatt! Hon är guld värd..

Har sedan sist jag skrev.. målat fönstret en gång till och målat hela datarummet en gång.. tänkte när jag började att jag kör en eller två väggar, men det flöt på så jäkla bra så jag gjorde hela alltihopa =) Kanonsnyggt blir det! Synd bara att jag glömde knäppa före bilder =/ men men..

Stina och tuva var förbi på en blixtvisit =) Jag vet inte riktigt om stina gillade färgen =) Meeeeen jag är så nöjd så..

Nu börjar jag bli riktigt vimsig i huvudet och hungig.. känns inte som om jag tönker ställa mig vid nån spis nu inte.. det blir hämtmat! Tommy och dom är fortfarande på taket och härjar..

Och nu kommer mina föräldrar med rökt aborre =) mmmm.. de har vart i karlholm hela dagen och fiskat med pappas farbror, de hade fått massor med fisk! Och jag ska få rökt.. älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0