Galet tidigt

ja jag vet att klockan bara är halv 6, men jag är på väg till jobbet !

Var bara tvungen att skriva om vårt nya daatrum som vart sååå snyggt! Tommy la golvet där i går när jag jobbade och när jag kom hem kl 22:30 så var jag bara tvungen att bygga i hop bokhyllan =) och det vart kanonsnyggt! I dag bygger vi i hop databordet och sätter upp gardiner =) sen kommer det bilder.. ska vänta lite med schablonen tills jag vet hur jag vill ha de och hur jags ka göra.. tror det kommer bli riktigt nsyggt med guld mot den röda färgen..

I går gick de kanonbra på jobbet! Körde som vanligt i 120 tiden går snabbast då.. De hade ett hjärtstopp på f.m som inte gick nå bra så det var lite låg stämningen på avdelningen när vi e.m personal kom... Men det är ju sånt som händer.. det finns en mening med allt!

Har inte hunnit med cityfesten en enda dag i år.. får se om vi åker in en sväng i kväll.. eller så blire lugna puckar.. måste ju packa inför gbg resan.. Nej nu ska jag åka mot jobbet.. ha enbra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0