Fredag

I dag kanske det händer grejer.. vi får se =) Förändringar!!

Jag vaknade 8 i morse, skönt att vara tillbaka i samma rutiner.. tycker inte om att sova för länge.. såg färdigt filmen som jag hyrde i går, jakten på lycka.. såååå fin film! STortjöt som vanligt på slutet.. Men nu har jag drabbats av någon konstig handlingsförlamning.. Jag vet fan inte vad jag ska göra?? Jag har massor att göra men ingenting som jag orkar ta mig för.. Har en down-dag i dag.. Jag borde ta tag i fönsterna, trappen, gardinerna! Men samtidigt plugga!!!
Men det är nog nervositeten som gör det såhär.. Dels inför vårt beslut och dels inför loppet i morgon.. Men bara just därför borde jag ta tag i nånting so kan distrahera mig för en stund.. vad får det bli? Inte läsa, då flyger tankarna bara i väg.. det får bli lite fönstermålning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0