Dyraste någonsinn

Ångest!!! Jag har ångest.. Jag har i dag slängt ut 1400 spänn på EN klippning!! Jag har aldrig i hela mitt liv betalat en sådan dyr klippning och heller aldrig någonsinn klippt mig så pass lite! Okej att trixa med löshår gick ju på rätt saftiga priser... men sen dess! Visserligen färgade vi det också.. men aldrig har jag betalat så dyra pengar för klipp + färg.. Och vad klippte vi då? 2 mm på nackhåren.. Nej aldrig mera cityfrisörerna! Bara därför var jag illa tvungen att kompensera det dyra priset med ett par billiga byxor.. vilket jag gjorde 149 kr på ginatricot =) skitsnygga plommonlila stuprör och så köpte jag en grå stickad kofta till.. EFter det kändes det bra igen =) Koftan kommer bli skitmysig i vinter =)
Gjorde mina ärenden på valbo, köpte sytråd, present, nya block till skolan börjar.. sen åkte jag vidare till ögskolan i gävle och lånade böcker.. Min bok som jag har ebställt kom också i dag.. Helt överlycklig är jag att jag valde den här kursen, akutsjukvård det komemr bli gryyyymt! Böckerna verkar skitroliga och jags ka börja läsa i kväll =) efter besöket på HIG åkte jagf röbi sanna på flugger färg..

KOm precis hem.. ska fixa mig lite inför kvällen, ska hem till mor och far och äta grillat.. tommy stackarn jobbar em =) efter det ska jag hem till jessica och jimmy och hänga..

I går såg vi en skitbra rysare the marsch! Riktigt bra!

Uppdatering av rusten:
Jag har kommit hela 6 trappsteg i trappan och tommy har snart spikat klart panel i hela ytterhallen =) efter det ska han fixa öppningen till vardagsrummet sen ska vi lägga golv.. var och kikade på kakel i går.. det blir svart mosaik under kaminen som också måste fixas snart!

I dga var jag förbi coop också, kräde att få matsalsbordet hemkört utan betalning, det gick igenom =)

Jag längtar lite tills skolan börjar på måndag =) Justja! Fick ju schema i går för praktiken! weiii det komemr bli bäst! Ska få gå några dagar med op ssk på operation !!! sen resten med anestesi ssk.. shit vad kul det ska bli med praktik nu! Får inte ha piercing på avdelningen, så jag våndas i om jag skall avlägsna dem för gott? kan inte bestämma mig..

nej nu måste jag kial vidare

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Näääää lyckliga du!!!!! Få gå på op...shit vad skojjigt!!!!!! :O) :O) :O)

2007-08-24 @ 19:14:58
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0