Crusing

ja i går var det crusing på stan.. Tidningen wheels var här och gjorde reportage om en massa bilar och knäppte kort och grejjade.. men eftersom jag inte är någon bilnörd så var jag heller ej ute i farten.. Vi tog en kvällsprommis med challe upp över rondellen bara.. TRäffade på lite kompisar och sådär.. Nej vi tog det bara lugnt i går och hade det mysigt.. såg en värdelös skräckis som hade ett ännu mer värdelöst slut.. efter den kollade vi in nya beck, den svaga länken.. vi såg den på bio men det var ju längesen nu.. lika bra som vanligt! Me like beck! sen var det sovdags..

I dag har jag vart effektiv på morgonen.. cyklade upp och köpte mer hårfärg åt tommy som vägrar gå ut innan det blir perfekt =) inhandlade en massa annat också.. Har precis ätit frukost och nu ska jag ut och måla fönster i solen =) bikini on! Tommys mamma kommer upp senare och hjälper till! Henne var det längesen vi träffade nu..
senare i kväll kanske det blir mat och vin hos Hedlund/forsberg i robban! det beror på om gabbs skulle in till gävle eller inte..
I dag ska älskling lägga golvet i hallen =) weiii vad spännande.. och jag kanske börjar med trappen!! ÅP måndag ska vi spika panel.. åååhhh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0