Cityfest

Ja vi masade oss till gävle i alla fall.. Vart sjukt sugen på langos juh! Jag och älskling åkte in efter att jag försökt sätta i hop databordet (det saknades en del!!! som jag hoppas få byta ut utan kvitto, skulle inte tro det) Ajaa. men i alla fall.. åkte in till gävle.. tog en langos det första vi gjorde.. sen gick vi ett varv runt gävle stad.. Köpte godisremmar, 12 par strumpor för 100 kr och köpte alldeles för många lotter.. kom hem med 4 st gosedjur som vi inte har en aning om vart vi ska göra av! Mamma tycker vi ska spara dom till våra barn.. mmm som om vi inte vill köpa nya dårå.. Hon är barnbarnssjuk nu mamma, det enda hon pratar om nu för tiden tycker både jag och tommy..

efter gävle cityfest åkte vi hem och kikade på en film Disturbia, riktigt bra film! den rekomenderar jag absolut! Grymt spänannde.. Har druckit 2 glas vin också så nu är jag trött.. sängdags! Ska packa lite inför göteborg.. eller så gör jag det i mån.. måste komma i håg att köpa godis till i mån, jag har lovat dem på jobbet.. sista dagen ju! Ska hinna med valbo också, och springa... hmm.. bäst jag går och lägger mig på en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0