Brakfrukost

God dag!
Tommy försökte övertala mig till att baka scones i morse.. men jag tyckte det räckte med husmorsfjäkset från i går.. När jag kl 21:00 ställer mig och lagar middag åt honom tills han kommer från jobbet.. så efter en timmes mys i sängen pallrade vi oss upp på centrum och inhandlade färskt bröd från hanssons och åkte hem och gjorde i ordning en sån himla god frukost.. Nybkata mörkt bröd med mycket frön i med sallad, tomat, gurka, kyckling och ett glas jucie.. åt ett ägg gjorde jag också och lite kaffe.. så nu kommer jag nog hålla mig tills middagen i kväll på jobbet som består av en mexikansk tacopaj från findus =) Bar grejjer det!

På stan inhandlade jag även de där skosulorna som jag är i behov av.. Skulle ju ha köpt dom samtidigt som skorna med tyckte det vart för dyrt.. i dag gjorde jag mig råd med dom =) så nu kommer det gå ÄNNU lättare att springa! Har ju på nåt vis lagt av mig lite på detpå senaste tiden.. så jag behövde nånting som kan rycka upp mig: ett par nya skosulor =) ska ut och prova dom i mån efter jobbet ;) Nu äre ju bara 1 månad kvar till loppet =) gryyymt..
I mån äre sista dagen innan ledigheten =) weii! Tyvärr så jobbar ju tommy natthelg så det är ju itne så skoj.. I mån ska vi kolla in bästa filmen i alla fall.. because I said so! den är nog skitbra tror jag..

Nu ska jag åka hem till mamma och lämna challe där.. eftersom vi båda jobbar e.m.. såååå hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0