Bra dag

Ja det tycker jag! Har bara hunnit med hälften av det jag skulle men men..
Fick tag i en klipptid, på fredag kl 11:00 hos cityfrisörerna i valbo klipp + färg =) äntligen! Ska inhandla en del grejjer också inför skolstart + födelsedagspresenter ;)
Har skrapat fram ett helt trappsteg också !!! Nytt blad på skrapan gjorde susen.. Så i mån ska jag fortsätta med det efter att jag målat klatr fönstrena och börjat skrapa de sista för i år! Känns underbart.. hatar fönster! Skönt å slippa göra det på ett par år nu..
Min träning går det åt hekvete med.. har inte sprungit i dag heller.. i mån är det en hel vecka sedan.. men men.. får väl inbila mig att jag kan vila mig i form då! I mån ska jag verkligen ta tag i den biten.. Nästa vecka kör de igång på stalkahallen också.. tror jag ska köpa mig ett kort där i alla fall.. Tänker nog köra spinning.. de andra passen var inget för mig.. jag tröttnar snabbt på aerobics och sådant.. Speciellt när de tjatar ut i 1,5 timme!!! Vem fan orkar stå ut med det? Saknar worldclass om bara den.. deras halvtimmes pass var perfekt! Då hann man aldrig tröttna.. och det var ju super när man kunde kombinera flera olika halvtimmespass.. Nej här i hofors har man inte fattat den grejjen.. och vem kör core i en hel timme? Nej spinning får det bli, enbart! Och springa såklart... jaja.. nog om det

Tommys mamma har köpt en ny mobil, dem var skitcool! Man kan lyssna på sms:en.. Det rä en inspelad röst som läser upp dom för en om man vill.. Hon lät skittöntig och stakade sig fram.. Hon hade fått en snuskig historia utav nån vännina som lät skitrolig att läsa upp.. ja det är ju såklart mycket roligare i verkligheten!

Nej nu ska jag och älskling mysa ner oss i soffan.. Har precis vart ute med challeman! I mån blire tidig uppgång och så ska jag hålla tummarna på att vi hinner få upp panelen ute i hallen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0