blir aldrig som man har tänkt sig

I dag hade jag massor med planer.. mmm vilka blev av då? inte ens hälften.. Har tvättat fönstrena i datarummet och satt upp gardinstång, började att fålla upp gardiner tills jag insåg att jag inte hade nån orange tråd, mamma skrek rakt ut när jag tänkte ta vit.. sååå jag lär väl inhandla lite orage tråd.. så inga gardiner blev uppsatta.. Vi var i väg och köpte pärlspond till hallen, men vi har inte börjat med trappen =) Sen har vi nog inte gjort så mycket mer.. vart till långshyttan och handlat mat, de hade svinbillig fläskfile..

I kväll blire fajitas och frossa godis =) det är ju helg.. Håller på å bleker tompas hår nu.. får se om det räcker med en tokblondering.. jag tippar på att vi lär ha en förpackning till..

I mån äre lördag.. då ska vi nog börja riva i hallen så vi kan börja spika panel på måndag.. träet måste torka lite först.. sååå.. men nu sk ajag börja med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0