Blev riktigt bra

min down-onsdag blev riktigt bra till slut.. Gick över till jessica och miranda och fick komma på andra tankar.. Ibland kommer det över mig bara.. Mår dåligt och ältar en massa gammalt som jag VET att jag bara borde skita i, men det är inte så lätt.. Inte när man är som mig.. det är mer sällan nu än förut, men ibland blir man baar påmind helt enkelt.. Och att situationen är som den är nu gör det hela inte bättre heller.. jag mår helt enkelt dåligt lite då och då..
Men som sagt Lilla toksöta Miranda fick ju en att le så tränignsvärken sätter in typ.. Hon är såååå söt! Vilken gounge.. Och min underbara vän jessica.. att vi kunde komma varann så långt ifrån ett tag? aja.. huvudsaken är att vi hittat tillbaka.. Vi åkte och handlade tacos, jag fick köra Citroenen =) skitskön bil.. supergott var det med tacos.. efter det åt vi glass ! Och tittade på americas funniest home videos, vi skrattade så vi grinade.. sen slökikade vi lite på tv bara.. gick hem runt 8 tiden.. då tog jag ut challe på en riktigt lång promenad.. det var underbart skönt!

Snart är älskling hemma.. jag har överraskat honom med kyckling och krocketter med bea.. hans favorit.. jag äter inte bea längre inte krocketter heller för den delen, så han får äta ensam.. det gör nog inte så mycket..

I mån ska det jobbas eftermiddag! skönt.. behöver sova.. ska springa en runda i mån bitti med.. MÅSTE! sen får vi se vad som händer.. bara 2 dagar kvar nu till tatooo =) weeiiiihooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0