Barnvakt

yes jag är barnvakt åt mammas hund Ilah, hon är som en riktig bäbis.. Nästan lika söt också..

Föreläsningen blev som jag förfarade på engelska.. men det gick bra jag hängde med rätt bra och förstod nästan allt han sa. men det var så segt lite enformigt och det kändes som om vi redan hade pratat om allt det han sa när vi läste kursen förra terminen.. sååå jag gick efter f.m! Tommy kom och hämtade mig så storhandlade vi mat på Maxi.. Och så åt vi en subway sandwich på gobiten, sååå himla god kycklingröra..

Nu ska jag ladda inför praktiken i mån.. ska börja med att dra ut på en springrunda nu när jag skaffat mig plåster =) sen får vi se vad det blir mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0