Aldrig

att jag skulle vilja som narkos uska, gud vilket tråkigt jobb dom har.. har nämligen följt en sådan i dag.. vi har städat, städat, städat och städat.. och för lite omväxlings skull så fyllde vi på i skåpen också, prylar som tar slut under en operation och sådant.. allt från venflon, kanyler, sprutor, droppagg och en massa annat! men nån måste väl ha det som jobb också.. Det har vart skoj också.. De är med och lägger upp patienten på op.boder men sen är de inte med alls under operation, utan väntar tills det rä klart då städar dom! Men nu är de dagarna över, nästa vecka ska jag gå med op. uska och op. ssk! Det blir skoj..
Har övat på lite vita nålar i dag, det gick kanon! Har faktiskt inte bommat en enda nål hittills, känner mig nöjd =) Har pysslat lite med dropp.. Sett 3 st spinalbedövningar.. cooolt var det!

Jaja.. kom nyss hem.. Tommy håller på med taket med hans pappa och en till som också heter tommy.. vet inte hur länge de ska hålla på.. har hållt på sedan 8 i morse.. I mån är jag eldig, de ringde och undrade om jag ville jóbba natt på hjärta, det ville jag men jag orkade inte så jag tackade nej.. Har massor att göra i mån när jag är ledig.. plugga och så har jag massor att göra här hemma.. + att jag ska ladda inför lördag =) spännande!

Nej nu blire nog ryggläge ett tag och lite akutmedicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0